måndag 16 februari 2009

Trött och Förvirrad


Var en liten sväng inom Systemet tidigare och inhandlade ett par nyheter. NU när jag kom hem insåg jag att jag bara köpt 2 av varje istället för 3 som jag skulle, förvirrad? Var så sjukligt seg och dazed så jag knappt visste var jag befann mig eller vad jag köpte idag men lyckades fumla hem följande buteljer:

Sierra Nevada Harvest 2 st
Left Hand SmokeJumper 2 st
Nøgne Ø Dobbel IPA 2 st

Sket i Rogues och Flying dog pga lite cash i kassan för tillfället + tror i ärlighetens namn inte att de är värda hälften av vad dem kostade.

Har vart usel på att uppdatera bloggen på senare. Haft massa annat för mig och inte riktigt haft tid att sitta och pilla här men det är juh egentligen ingen ursäkt! Får skärpa till mig en aning. Har iallafall druckit mycket gott den sista tiden så det lär dyka upp några uppdateringar inom snar framtid!

3 kommentarer:

Baggen sa...

Det är väl bara att masa sig iväg till bolaget igen senare veckan om andan faller på :) Fö verkar de flesta skippat de dyra ölen denna gång. Intressant.

AndersAnd sa...

Jag såg dig yra iväg när jag stod i kassan. Jag hade skrikit hej om det inte vore för faktumet att jag kvävdes på "1120kr tack" haha..

Niggze sa...

Yieaks det var en del stålar det :) Tyckte jag såg dig när jag skulle dra men var ej säker då mitt omdöme imorse var way off.