tisdag 9 december 2008

Football Manager och Limfjords Porter!


Suttit och lirat Football Manager nu typ halva kvällen, knäppte upp en Limfjords Porter för ett litet tag sedan. Hade nästan glömt bort hur bra den här ölen är. Har recenserat den här en gång tidigare och då landade betyget på 4.1 / 5.0... Väldigt len och krämig i munnen med massvis av rostade toner och en del kaffe,lakrits och choklad. 10 danska kronor på Irma är årets fynd! Befinner du dig i Köpenhamn så tveka inte en sekund att köpa hem några buteljer! Skål!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Låter grymt prisvärt. Någon gång har jag läst att den här också finns på danska mackar för tja, 8 DKK eller så. Helt sjukt...

Låter mycket trevligt i alla fall!

Niggze sa...

Japp,nog den mest prisvärda öl jag druckit faktiskt! Befinner du dig i danmark så fyll hela bilen :)

Ch1mpy sa...

10 späng?!! Fan när helvetesveckorna på jobbet är över SKA jag ta en tur över sundet.

Niggze sa...

Tycker jag absolut Ch1mpy! Det är ett absurdt billigt pris på en sådan ypperligt god öl :)

Fredrik sa...

Hej sugen på att prova Millennium i Februari? Kolla min blogg!

Mvh Fredrik